.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث بزرگترین پارک توریستی مازندران در جنوب ساری

شهردار ساری از ساخت بزرگترین پارک تفریحی توریستی مازندران در منطقه جنوب شهر ساری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، سید علی حجازی در حاشیه بازدید از پروژه دست اقدام پارک بازی جنوب شهر ساری با ابراز امیدواری نسبت به تسریع در تکمیل این دو پروژه اظهار داشت: تمرکز شهرداری مرکز استان همواره بر جلوگیری از تجمع امکانات در مناطق خاص و مرفه نشین این شهر استوار بوده و شهرداری تلاش دارد همه مناطق شهری را با یک چشم نگاه کند.

وی درباره وسعت هر یک از پروژه ها و چگونگی پیشرفت آنها اضافه کرد: پارک کشاورز در زمینی به وسعت 12 هزار و 500 متر مربع در جنوب ساری احداث می شود که حدود دو هفته ای بوده که این پروژه آغاز شده است.

حجازی در مورد سوله ورزشی کوی میرجانی که در زمینی به مساحت هزار و 967 متر مربع بوده، گفت: این سوله شامل سالنی چند منظوره بوده که در حال حاضر اسکلت سالن ورزش زده شده و پروژه به مرحله سفت کاری رسیده است.

وی اظهار امیدواری کرد: پروژه های فوق جنوب شهر ساری تا پایان تابستان به بهره برداری برسد.

چهل و سومین شهردار ساری درباره پروژه های آینده مرکز مازندران اظهار داشت: سوله ورزشی آذربایجان نشین های مقیم ساری دارای سه سالن مجزا به وسعت سه هزار و 800 متر مربع در حال احداث است.

شهر ساری مرکز مازندران 300 هزار نفر جمعیت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 تير 1388
آقای استاندار محترم مازندران ، شهردار ، فرماندار ساری خبرنگاران محترم : چرا مجتمع تفریحی سد شهید رجایی و استخر تربیت بدنی داراب ساری تعطیل شد ؟! چرا مردم را به استخر اداره برق ساری راه نمی دهند ؟ مردم ساری نگرانند ؟! آیا به رئیس جمهور شکایت کنند ؟
دهخدا 25 تير 1388
دوست عزیز ...داراب که به خاطر آلودگی آب و بهداشت صفر آن تعطیل شد..الان هم مسولان آن دارن درستش می کنند ...تازه اگه شما ساری زندگی می کنید باید از استخرهای مجهز تر دیگه مثل معراج....سپاه.....و از همه بهتر استخر لاله با امکانات عالی ...البته با 1000 تومان بیشتر باید خبر داشته باشی....یه کار جالب از طرف مسیولین ساخت استخر های منطقه ای بود که برای نمونه استخر بلوار محراب به سرعت در حال ساخته...ممنون
1 7 اسفند 1389
پارک کشاورز ;کجا هست
اصلا بلوار کشاورز کجاست اگر ممکنه جواب رو به ایمیلم بفرستین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.